Listeners:
Top listeners:
Simple Radio
Simple Radio Greek Greek Edition
Η Μισέλ Γουίλιαμς δάκρυσε όταν άκουσε για μια γυναίκα σε τελικό στάδιο καρκίνου που πέρασε τις τελευταίες της μέρες κυνηγώντας τον οργασμό. Αυτή ήταν μια ιστορία που έπρεπε να έρθει στις οθόνες. Η Μισέλ Γουίλιαμς ανέλαβε το task.
«Έχω κάνει διάφορα σεξουαλικά στην 30χρονη καριέρα μου», λέει η Μισέλ Γουίλιαμς, με μια αφοπλιστική και παιχνιδιάρικη γοητεία στον The Guardian. «Αλλά ποτέ δεν έχω αυνανιστεί σε ταινία μέχρι τώρα… και ήμουν νευρική. Είναι πολύ πιο εύκολο να απεικονίσεις την αμοιβαία επιθυμία παρά μόνο την επιθυμία για τον εαυτό σου. Αλλά Θεέ μου, όταν η Λιζ [Μεριγουέδερ] έγραψε αυτές τις σκηνές – όταν η Μόλι είναι μόνη στο ξενοδοχείο και στο τέλος αυνανίζεται με οτιδήποτε, ακόμα και με ένα ψάρι σε μια γυάλα! – σκέφτηκα: ‘Ω Λιζ. Το έχεις ζήσει, πραγματικά.’»
Στη νέα σειρά της Γουίλιαμς, Dying for Sex, ένα ολόκληρο επεισόδιο είναι αφιερωμένο στον αυνανισμό – κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο για μια γυναίκα στην οθόνη.
Το Dying for Sex είναι μια ιστορία πολύ τραγική για να αδιαφορήσει κανείς. Βασισμένη σε αληθινή ιστορία, που έγινε podcast, η σειρά έχει ως ηρωίδα τη 42χρονη Μόλι. Η Μόλι είναι σε ένα γάμο που δεν της έχει χαρίσει ποτέ οργασμό, όταν μαθαίνει ότι ο καρκίνος της έχει επιστρέψει και είναι πλέον σε τελικό στάδιο. Μια νοσοκόμα παρηγορητικής φροντίδας – που ερμηνεύεται εξαιρετικά από την Έσκο Τζούλεϊ – την ρωτάει τι θα ήθελε να ζήσει πριν πεθάνει. Μια λίστα των επιθυμιών της πριν περάσει στην άλλη πλευρά.
Η σειρά έχει να κάνει με το σεξ, αλλά όχι με τη σάρκα. Μετά την έξοδο της από έναν γάμο που ποτέ δεν της έφερε οργασμό, η Μόλι ξεκινά ένα ταξίδι αποκαλυπτικό και εκρηκτικό. Πειραματίζεται με το BDSM, την υποταγή και την επιβολή, και ως οδηγός σε πίστα Grand Theft Auto τσακίζει κανόνες, στερεότυπα και ταμπού στην πίστα πριν το game over της
Στην αρχή η Μόλι αντιστέκεται, και μετά αποδέχεται την αλήθεια. Συνειδητοποιεί ότι ποτέ δεν είχε οργασμό με άλλο άτομο, και αυτό είναι το μόνο που θέλει. Έτσι, εγκαταλείπει τον σύζυγό της για να περάσει το υπόλοιπο της σύντομης ζωής της κυνηγώντας σεξουαλικές περιπέτειες και την ηδονή.
Η αρθρογράφος Zoe Williams γράφει ότι στα πρώτα 13 λεπτά της σειράς, ξέσπασε σε λυγμούς. Το ίδιο έπαθε και η Γουίλιαμς όταν άκουσε το podcast. «Και δεν είμαι κλαψιάρα. Τα πράγματα δεν με αγγίζουν. Είμαι ανθεκτική, έχω ζήσει (σσ. ήταν σύντροφος και μητέρα του παιδιού του Χιθ Λέτζερ όταν πέθανε τραγικά στα 28 του), είμαι έξυπνη. Χρειάζεται προσπάθεια για να με αγγίξει κάτι» λέει.
Η υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιός για την ερμηνεία της στο Brokeback Mountain, είναι ενθουσιασμένη αλλά και σπασμένη μέσα της από την ιστορία που φέρνει στη μικρή οθόνη μέσα από τη streaming πλατφόρμα της Disney+. «Μόλις είχα αυτή την αντίδραση στο podcast, αποφάσισα ότι πρέπει να αφηγηθώ αυτή την ιστορία, με όποιο κόστος. Ήμουν ήδη εμπλεκόμενη συναισθηματικά.
«Της άρεσε να αγοράζει όμορφα εσώρουχα, την έκανε να νιώθει υπέροχα, και έβγαζε όμορφες selfie, κρύβοντας τις ουλές της, στέλνοντας αυτές τις selfies και επικοινωνώντας με ξένους. Όταν δεν μπορούσε πια να έχει σωματικές επαφές, εξακολουθούσε να στέλνει μηνύματα από το κρεβάτι του νοσοκομείου της»
Η σειρά έχει να κάνει με το σεξ, αλλά όχι με τη σάρκα. Μετά την έξοδο της από έναν γάμο που ποτέ δεν της έφερε οργασμό, η Μόλι ξεκινά ένα ταξίδι αποκαλυπτικό και εκρηκτικό. Πειραματίζεται με το BDSM, την υποταγή και την επιβολή, και ως οδηγός σε πίστα Grand Theft Auto τσακίζει κανόνες, στερεότυπα και ταμπού στην πίστα πριν το game over της.
Στη σειρά οι γυναικείοι χαρακτήρες είναι και το κέντρο αναφοράς, η καρδιά και η ψυχή της. Η Μόλι ουσιαστικά ανταλλάσσει τον σύζυγό της με την καλύτερή της φίλη, τη Νίκι (Τζένι Σλέιτ), μια χαρισματική, χαοτική ηθοποιό που απολαμβάνει το σεξ όλη την ώρα.
Η Νίκι Μπόιερ, η παραγωγός του βραβευμένου podcast που βασίζεται η σειρά συνεργάστηκε με τη Γουίλιαμς για να μην «εκτροχιαστεί» το project σε λάθος οδούς.
Η επιθυμία είναι μια «πύλη» για τη Μόλι, λέει η Γουίλιαμς, «και ίσως αυτό είναι που μας συγκίνησε τόσο πολύ. Ότι διάλεξε να δει όλη αυτή την καταληκτική συνθήκη ως μια ευκαιρία – να αφοσιωθεί σε κάτι, να το διεκδικήσει και να το απολαύσει, να το κατακτήσει, πριν της αφαιρεθεί για πάντα. Λέει, δεσμεύομαι σε αυτό το ταξίδι. Θα επιδιώξω τη δική μου ευχαρίστηση αντιμετωπίζοντας αυτή την ασθένειας, η οποία τελικά θα πάρει τη ζωή μου και θα μου προκαλέσει πολύ πόνο. Θα συνεχίσω να αναζητώ ευχαρίστηση σε αυτό το σώμα, το οποίο είναι ικανό και για τα δύο».
Στη συνέχεια υπάρχει η εμμηνόπαυση, που έχει βιώσει η Μόλι ως αποτέλεσμα της αγωγής της. Σε ένα σημείο λέει, με παράπονο, η ηρωίδα: «Νόμιζα ότι το μόνο καλό πράγμα με το θάνατο ήταν ότι δεν θα χρειαζόταν να περάσω την εμμηνόπαυση».
Η Γουίλιαμς λέει ότι ακόμη και αυτό, το να υποδύεται μια μια γυναίκα που βιώνει την εμμηνόπαυση είναι κάτι που σπάει κλισέ. Η σιωπή γύρω από την εμμηνόπαυση είναι τόσο εκκωφαντική που ακόμη και σήμερα μια γυναίκα στα 40 της μπορεί, όπως περιγράφει η Γουίλιαμς, «να μην έχει κάνει ποτέ αυτή τη συζήτηση. Κανείς δεν μου είχε αναφέρει ποτέ ότι αυτό ήταν στο μέλλον μου. Ούτε η μητέρα μου, ούτε η γιαγιά μου, ούτε γιατρός».
Στη σειρά υπάρχει τεράστια αγάπη, αποδοχή και χαρά μεταξύ της Μόλι και των ανθρώπων που γίνονται εραστές της. Δεν είναι επειδή είναι ερωτευμένοι – δεν είναι μια rom com υπόθεση, έτσι και αλλιώς. Είναι απλώς επειδή αυτά τα σώματα επιθυμούν το ένα το άλλο, είναι εραστές ανοιχτοί για το τι θέλουν και το διεκδικούν
Η καρκινοπαθής ηδονίστρια Μόλι, ο πραγματικός χαρακτήρας επάνω στον οποίο βασίστηκε η ηρωίδα της Γουίλιαμς, αγαπούσε να βγάζει φωτογραφίες τον εαυτό της στο νοσοκομείο, λέει η Γουίλιαμς. «Της άρεσε να αγοράζει όμορφα εσώρουχα, την έκανε να νιώθει υπέροχα, και έβγαζε όμορφες selfie, κρύβοντας τις ουλές της, στέλνοντας αυτές τις selfies και επικοινωνώντας με ξένους. Όταν δεν μπορούσε πια να έχει σωματικές επαφές, εξακολουθούσε να στέλνει μηνύματα από το κρεβάτι του νοσοκομείου της».
Υπάρχουν πολλά που έκαναν τη Γουίλιαμς να λατρέψει αυτό το πρότζεκτ, πέρα από το εκπληκτικά καινοτόμο story του. Στη σειρά υπάρχει τεράστια αγάπη, αποδοχή και χαρά μεταξύ της Μόλι και των ανθρώπων που γίνονται εραστές της. Δεν είναι επειδή είναι ερωτευμένοι – δεν είναι μια rom com υπόθεση, έτσι και αλλιώς. Είναι απλώς επειδή αυτά τα σώματα επιθυμούν το ένα το άλλο, είναι εραστές ανοιχτοί για το τι θέλουν και το διεκδικούν.
Στο podcast, μετά τον θάνατο της Μόλι, η Νίκι μιλάει με μερικούς από τους εραστές της και, όπως λέει η Γουίλιαμς, ένας από αυτούς απαντά: «Με έκανε να νιώθω απίστευτα ορατός, και ότι όλα όσα επιθυμούσα ήταν εντάξει – ότι δεν υπήρχε ντροπή ή κρίση για όσα ποθούσα».
«Νομίζω ότι εδώ υπάρχει κάποια σύνδεση» λέει η Γουίλιαμς. «Ανάμεσα σε αυτό που η ασθένεια κάνει στο σώμα της Μόλι και σε αυτό που η επιθυμία κάνει σε ένα σώμα. Γιατί τα σώματα έχουν το δικό τους μυαλό. Κάνουν πράγματα χωρίς να το θέλουμε. Αρρωσταίνουν χωρίς να το θέλουμε. Εκκρίνουν πράγματα χωρίς να το θέλουμε. Και η επιθυμία μπορεί επίσης να λειτουργεί κάπως έτσι».
Η Γουίλιαμς υποστηρίζει ότι το Dying for Sex δεν αφορά ούτε το θάνατο, ούτε το σεξ. Αν υπάρχει ένα κεντρικό θέμα, είναι η σεξουαλική κακοποίηση. Γι’ αυτό η σεξουαλική εκπλήρωση ήταν κάτι που δεν είχε ζήσει ποτέ η Μόλι μέχρι τη στιγμή που αποφάσισε να τη διεκδικήσει πριν πεθάνει. Η Μόλι είχε κακοποιηθεί από έναν από τους φίλους της μητέρας της όταν ήταν επτά
Ο καρκίνος – όσο πραγματικός και αναπόφευκτος και βασισμένος σε αληθινά γεγονότα είναι – λειτουργεί ως μια συντόμευση προς την ουτοπία για τη Μόλι. «Μπορείς να ζήσεις έτσι αν δεν έχεις μια τελική διάγνωση; Δεν θα ήταν υπέροχο;» αναρωτιέται. Σε μια σκηνή η Μόλι είναι σε ένα Uber με έναν τύπο, καθοδόν για να κάνουν σεξ, όταν όλα γίνονται πολύ ‘υπερβολικά’ για εκείνον και εκσπερματώνει πρόωρα. «Δεν τον κοροϊδεύει, δεν σκέφτεται ‘Ω, πόσο απογοητευτικό’, για τη Μόλι είναι συναρπαστικό και αναζωογονητικό, απλώς αποδέχεται τους ανθρώπους όπως είναι».
Η Γουίλιαμς υποστηρίζει ότι, τελικά, το Dying for Sex δεν αφορά ούτε το θάνατο, ούτε το σεξ. Αν υπάρχει ένα κεντρικό θέμα, είναι η σεξουαλική κακοποίηση. Γι’ αυτό η σεξουαλική εκπλήρωση ήταν κάτι που δεν είχε ζήσει ποτέ η Μόλι μέχρι τη στιγμή που αποφάσισε να τη διεκδικήσει πριν πεθάνει. Η Μόλι είχε κακοποιηθεί από έναν από τους φίλους της μητέρας της όταν ήταν επτά.
«Είχε αποκοπεί από τον εαυτό της λόγω της κακοποίησης που υπέστη ως παιδί. Ακόμα και όταν πλέον είχε μεγαλώσει, ένα κομμάτι του εαυτού της είναι παγωμένο στο χρόνο σε αυτή την ηλικία – είναι σε κεχριμπάρι. Νομίζω ότι αυτό είναι που προσπαθεί να κάνει, ακόμα κι αν δεν το ξέρει. Με αυτή τη σεξουαλική Οδύσσεια προσπαθεί να επιδιορθώσει την αρχική πληγή όσο έχει ακόμα χρόνο».
Τραύμα, σεξ, οργασμός και θάνατος, τα συστατικά της σειράς που η Γουίλιαμς θέλησε να φέρει στη μικρή οθόνη υπάρχουν σε αφθονία.
Ένα από τα πράγματα που σπάνια λέγονται για το θάνατο, ή για την εμμηνόπαυση, είναι ότι μπορεί να μην χαρακτηρίζεται από θλίψη ή θολούρα του μυαλού, αλλά από σεξουαλική όρεξη.
«Με αυτό ήταν αντιμέτωπη η πραγματική Μόλι – πώς θα χρησιμοποιήσει το σώμα της σεξουαλικά όταν την προδίδει με τόσους πολλούς τρόπους; Αλλά το καταφέρνει. Η Έστερ Περλ [η ψυχοθεραπεύτρια] μιλάει για το σεξ ως αντίδοτο στον θάνατο. Τι θα μπορούσε να σε κάνει να νιώσεις πιο ζωντανός;»
Το Dying for Sex κάνει πρεμιέρα στο Disney+ στις 4 Απριλίου.
Ακολουθήστε το simpleradio.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Συντάχθηκε από: Ομάδα Σύνταξης
Culture Live disney guardian podcast streaming The Good Life Αγάπη αληθινή ιστορία Αν αντίδραση γιατρός γοητεία γυναίκα Διάφορα εμμηνόπαυση επεισόδιο εσώρουχα ζωή ηθοποιός Ηλικία Θάνατος θλίψη ιστορία κακοποίηση κανόνες καρκίνος λίστα μηνύματα μητέρα ΜΙΣΕΛ ΓΟΥΛΙΑΜΣ μυαλό Νέα νοσοκομείο ντροπή ξενοδοχείο οδηγός Οδύσσεια οργασμός όχι παιδί πέθανε που Πρεμιέρα σειρά σεξ σεξουαλική κακοποίηση σκηνές σώμα ταινία ταξίδι τηλεοπτική σειρά τραύμα φωτογραφίες χαρά χιθ λέτζερ ώρα
Το πρωινό σας μουσικό ξύπνημα με μουσικές επιλογές απο την Γιώτα Μητροπούλου
close
Σχόλια σε άρθρα (0)