Listeners:
Top listeners:
Simple Radio
Simple Radio Greek Greek Edition
Η 95η τελετή απονομής των Όσκαρ 2025 ήταν γεμάτη συναισθηματική ένταση και ιστορικές στιγμές. Μετά από μια νύχτα γεμάτη εκπλήξεις, το μεγάλο φαβορί της βραδιάς, το «Anora», ανέβηκε στο θρόνο με πέντε κορυφαία βραβεία, ανάμεσα τους το Όσκαρ Καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας και Ά Γυναικείου ρόλου.
Η ταινία «Anora» όχι μόνο κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, αλλά τιμήθηκε και με το Όσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας, το Όσκαρ Καλύτερου Μοντάζ και το Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου.
Ωστόσο, η μεγαλύτερη αίσθηση της βραδιάς προήλθε από την ακαταμάχητη ερμηνεία της Μάικι Μάντισον, η οποία αναδείχθηκε η νικήτρια του Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου, υπογραμμίζοντας μια στιγμή που είχε φανεί προδιαγεγραμμένη, αλλά και τόσο απρόσμενα συγκινητική.
Η βραδιά, όμως, δεν ανήκε μόνο στο «Anora». Ο Έιντριεν Μπρόντι, με την ερμηνεία του στην ταινία «The Brutalist», επικράτησε της εκπληκτικής παρουσίας του Τιμοτέ Σαλαμέ, κατακτώντας το Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου για δεύτερη φορά στην καριέρα του, μετά την θρυλική του ερμηνεία στο «Πιανίστα» το 2003. Η στιγμή αυτή, υπενθύμισε την αδιάσπαστη σύνδεση του Μπρόντι με την τέχνη του κινηματογράφου και τη διαρκή του αξία ως ηθοποιού.
Ένα από τα πιο συγκινητικά στιγμιότυπα της βραδιάς ήταν όταν ο Βάλτερ Σάλες, ο Βραζιλιάνος σκηνοθέτης του «I’m Still Here», πήρε το πρώτο του Όσκαρ, και ταυτόχρονα, η Βραζιλία κατέκτησε για πρώτη φορά στην ιστορία της χρυσό αγαλματίδιο στην κατηγορία της Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας. Η αφοσίωση του Σάλες στη δύναμη της αφήγησης και η αναγνώριση της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου του ήταν μια γροθιά στην καρδιά της διεθνούς κινηματογραφικής κοινότητας.
Αλλά η βραδιά έκρυβε και άλλες σπουδαίες εκπλήξεις. Η Ζόε Σαλντάνα, με την ερμηνεία της στο «Emilia Perez», έγινε η πρώτη γυναίκα Αφροαμερικανή ηθοποιός που κατέκτησε το Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου, μια στιγμή ιστορικής σημασίας και βαθιάς συναισθηματικής φόρτισης. Η δυναμική παρουσία της στη σκηνή και η εκφραστικότητα της ερμηνείας της ξεχώρισαν και πλέον, η ίδια προστίθεται στο πάνθεον των πιο εμβληματικών ηθοποιών του Hollywood.
Η απονομή του Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου πήγε στον Κίραν Κάλκιν, ο οποίος, με την ερμηνεία του στην ταινία «A Real Pain», απέδειξε πως η νέα γενιά ηθοποιών έχει όλα τα στοιχεία για να συντάξει τη δική της ιστορία στον κινηματογράφο. Η νίκη του, δίπλα στις πιο καταξιωμένες μορφές του κινηματογράφου, είναι η επιβράβευση ενός ανερχόμενου ταλέντου που όλοι περιμένουμε να δούμε να μεγαλουργεί στο μέλλον.
Δεν λείψανε, φυσικά, οι εκπλήξεις στον τομέα του animation, με δύο εντυπωσιακές ταινίες από τη Λετονία και το Ιράν να κλέβουν την παράσταση. Αυτές οι δημιουργίες αποδεικνύουν την ανερχόμενη κινηματογραφική σκηνή εκτός των μεγάλων στούντιο και την παγκόσμια διάσταση του animation, που συνεχώς εμπλουτίζεται με νέες και συναρπαστικές αφηγήσεις.
Όμως, μία από τις πιο σημαντικές στιγμές της βραδιάς ήταν το μεγαλειώδες αφιέρωμα στην κληρονομιά του Τζέιμς Μποντ. Στην 60ή επέτειο από την εμφάνιση του πιο διάσημου πράκτορα στον κόσμο, η βιομηχανία του κινηματογράφου αναγνώρισε την τεράστια επιρροή του στο σινεμά και την pop κουλτούρα. Τα χαρακτηριστικά του Μποντ — η κομψότητα, η δράση και η ακαταμάχητη γοητεία — πέρασαν στην αιωνιότητα, ενώ το κοινό ενθουσιάστηκε με το αφιέρωμα και τις αναμνήσεις που έφερε.
Αξιοσημείωτη ήταν και η ιστορική νίκη του Πολ Τέιζγουελ στην κατηγορία των Κοστουμιών. Ο Αφροαμερικανός σχεδιαστής, με τη δουλειά του στην ταινία «Wicked», έγινε ο πρώτος Αφροαμερικανός που προτάθηκε και κέρδισε το Όσκαρ στην κατηγορία αυτή. Η ιστορική αυτή νίκη είναι μια ακόμα απόδειξη της προόδου που σημειώνεται στο Χόλιγουντ και του τρόπου με τον οποίο οι φωνές που παραδοσιακά είχαν λιγότερη εκπροσώπηση αρχίζουν να βρίσκουν τη θέση τους στο προσκήνιο.
Φυσικά η μεγάλη απογοητευμένη της βραδιάς ήταν η Ντέμι Μουρ που δεν κατάφερε να κερδίσει το Όσκαρ Ά Γυναικείου Ρόλου για το Substance.
“Anora”
Sean Baker, “Anora”
Adrien Brody, “The Brutalist”
Mikey Madison, “Anora”
Kieran Culkin, “A Real Pain”
Zoe Saldaña, “Emilia Pérez”
“Anora”
“I’m Still Here,” (Βραζιλία)
“The Brutalist”
“The Brutalist”
“The Substance”
“Conclave”
“Wicked”
“No Other Land”
“The Only Girl in the Orchestra”
“Flow”
“I’m Not a Robot”
“In the Shadow of the Cypress”
“Anora”
“El Mal” (“Emilia Pérez”)
“Wicked”
“Dune: Part Two”
“Dune: Part Two”
Ακολουθήστε το simpleradio.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Written by: Ομάδα Σύνταξης
2025 animation Anora Emilia Pérez madison No Other Land robot The Brutalist The Substance βραβεία Βραζιλία γοητεία γυναίκα εμφάνιση ηθοποιός ιράν ιστορία Μάικι Μάντισον Νέα ντέμι μουρ ντοκιμαντέρ νύχτα Όσκαρ 2025 όχι που σινεμά σκηνοθέτης ταινία ταινίες τέχνη τζέιμς μποντ τιμοτέ σαλαμέ χόλιγουντ
Καθημερινά 14:00-17:00
close
Post comments (0)