Πολιτισμός

Μεταπωλούν εισιτήρια για το live του ΛΕΞ έως και τέσσερις φορές πάνω από την αρχική του τιμή

today29 Απριλίου, 2025 16

Φόντο

Η επικείμενη συναυλία του ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ, η οποία πρόκειται να πραγματοποιηθεί στις 28 Ιουνίου, έφερε τα πάνω κάτω: χιλιάδες περίμεναν σε μια διαδικτυακή ουρά για να παραλάβουν ένα πολυπόθητο εισιτήριο -εμείς για παράδειγμα είχαμε μπροστά μας 44.000 ανθρώπους και, πολλοί από αυτούς είδαν τους ευατούς τους να μένουν με άδεια χέρια.

Η τιμή διαμορφώθηκε έτσι, ώστε να μπορούν όλοι να παρευρεθούν ακόμα και αν δεν έχουν γεμάτες τσέπες, αν κρίνουμε από το γεγονός ότι οι τιμές των εισιτηρίων κυμαίνονταν από 12-15 ευρώ.

Ωστόσο, η αισχροκέρδεια είπε να περάσει μια βόλτα από τις πλατφόρμες μεταπώλησης εισιτηρίων, στις οποίες η είσοδος σας στο live κοστολογείται από 40 έως 70 ευρώ -βέβαια είδαμε και ότι ένα εισιτήριο πουλήθηκε στα 20 ευρώ, οπότε μιλάμε για μικρή αύξηση, η οποία δεν παρουσιάζει ληστρικούς όρους στην μεταπώληση.

Αλλά ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε μια ιστοσελίδα μεταπώλησης:

Εδώ βλέπουμε μια αύξηση της τάξεως του 200-266%

Βλέποντας λοιπόν ότι τα εισιτήρια έχουν φτάσει στα 46 ευρώ -κανένα δεν έχει πουληθεί βέβαια την στιγμή που γράφεται αυτό το άρθρο- αναρωτιόμαστε τι είναι χειρότερο: ότι κάποιοι αποφάσισαν να αγοράσουν με το τσουβάλι εισιτήρια και να τα μεταπωλήσουν για να βάλουν μερικά ευρώ στις τσέπες τους χωρίς να δείχνουν ίχνος σεβασμού στον ράπερ και το κοινό, ή η φωτογραφία με τα χέρια που σχηματίζουν καρδιά που είδαμε παραπάνω;

Φυσικά, η μεταπώληση είναι νόμιμη ενέργεια, αλλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και ηθική: ο ΛΕΞ και η διοργάνωση που τον πλαισιώνει θα μπορούσαν κάλλιστα να κοστολογήσουν ένα εισιτήριο στα 20-25 ευρώ. Και πάλι sold out θα ήταν.

Ωστόσο, προτίμησαν να δώσουν σε χιλιάδες πιστούς την ευκαιρία να δώσουν παλμό σε ένα live μεγατόνων, από το να γεμίσουν τα μπαούλα με τα ευρώ λίγο παραπάνω.

«Ανακοινώνοντας τη συναυλία του ΛΕΞ στην Αθήνα στις 28 Ιουνίου, γνωρίζαμε τον ενθουσιασμό του κόσμου, αλλά το ενδιαφέρον ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Το sold out του εξωτερικού χώρου του ΟΑΚΑ ήρθε σε λιγότερο από 24 ώρες, σπάζοντας κάθε ρεκόρ για Έλληνα καλλιτέχνη.

Αντιλαμβανόμαστε τη μεγάλη επιθυμία του κοινού να παραστεί στη συναυλία και ζητούμε μερικές μέρες για να βρούμε τη καλύτερη λύση, ώστε να εξασφαλίσουμε τη δυνατότητα συμμετοχής σε όσο το δυνατόν περισσότερους», ανέφερε η εταιρεία διαχείρισης του event, Dynasty Group, σε δημοσίευση της μετά το εκρηκτικό sold out, αλλά μερικούς δεν φαίνεται να τους αφορά και πολύ.

Συμβαίνουν αυτά όμως. Σωστά; Άλλωστε, όπως λέει και μια παροιμία, μην μισείς τον παίκτη, μίσησε το παιχνίδι.

ΠΗΓΗ

Ακολουθήστε το simpleradio.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Συντάχθηκε από: Ομάδα Σύνταξης

Rate it

Σχόλια σε άρθρα (0)

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Συναίνεση σε Cookie με το Real Cookie Banner