Μουσικά Νέα

Η Taylor Swift δηλώνει «εκνευρισμένη» με το φιάσκο της Ticketmaster με την περιοδεία της – Τι απαντά η εταιρεία

today19 Νοεμβρίου, 2022 11

Φόντο
share close

Η Taylor Swift υποστηρίζει ότι η εταιρεία την είχε διαβεβαιώσει ότι μπορούσε να διαχειριστεί τη ζήτηση.

Μετά την εκτεταμένη κριτική για το χειρισμό της Ticketmaster σχετικά με την προπώληση εισιτηρίων για την επερχόμενη περιοδεία της «The Eras Tour», η Taylor Swift εξέδωσε τη δική της δήλωση σχετικά με την κατάσταση, αναφέροντας ότι ρώτησε την εταιρεία «πολλές φορές αν μπορούν να χειριστούν αυτού του είδους τη ζήτηση και μας διαβεβαίωσαν ότι μπορούν».

Η Taylor Swift τόνισε ότι η κατάσταση «την εκνεύρισε» και πρόσθεσε ότι ήταν «βασανιστικό για εκείνη να βλέπει απλά να συμβαίνουν λάθη χωρίς να μπορώ να αντιδράσει».

Η προπώληση των εισιτηρίων για την περιοδεία «The Eras Tour» ξεκίνησε στις 15 Νοεμβρίου για όσους είχαν εγγραφεί στο πρόγραμμα Verified Fan της Ticketmaster, το οποίο έχει δημιουργηθεί από την εταιρεία ως μέσο για να εξαλειφθούν οι λαθρέμποροι εισιτηρίων και να διασφαλιστεί ότι οι πραγματικοί θαυμαστές θα προμηθεύονται εισιτήρια.

Ωστόσο, η Ticketmaster φάνηκε απροετοίμαστη να διαχειριστεί την απίστευτη ζήτηση για την πρώτη περιοδεία της Taylor Swift μετά από πέντε χρόνια, καθώς η ιστοσελίδα της κατέρρευσε και οι θαυμαστές περίμεναν πολλές ώρες για την ευκαιρία να αγοράσουν εισιτήρια.

Τελικά, η ζήτηση για εισιτήρια ήταν τόσο μεγάλη που, μετά τόσο την προπώληση μέσω του προγράμματος Verified Fan, όσο και την προπώληση για τους κατόχους τραπεζικών καρτών της Capitol One, η Ticketmaster ανακοίνωσε ότι η γενική προπώληση -που ήταν προγραμματισμένη να ξεκινήσει στις 18 Νοεμβρίου- ακυρώθηκε.

Δεν διευκρινίστηκε αν έχουν απομείνει αδιάθετα εισιτήρια μετά τις δύο προπωλήσεις ή αν η γενική προπώληση θα μετατεθεί σε νέα ημερομηνία.

Taylor Swift - Reputation Stadium Tour - Hit Channel

Ήταν αναπόφευκτο ότι η Ticketmaster θα έπρεπε να τροποποιήσει την προηγούμενη αμυντική στάση της και να συμπεριλάβει μία συγγνώμη, αφού η Taylor Swift εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για την εταιρεία.

Στην τροποποιημένη δήλωση που εκδόθηκε το βράδυ της Παρασκευής, η Ticketmaster συνέχισε να δίνει μεγάλη έμφαση στα θετικά, υποστηρίζοντας ότι το πρόγραμμα Verified Fan, το οποίο προσθέτει επιπλέον βήματα για να εισέλθει κανείς στην ουρά αναμονής για τα εισιτήρια, ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο καθώς εμπόδισε την πώληση εισιτηρίων σε λαθρέμπορους.

«Λιγότερο από το 5% των εισιτηρίων για την περιοδεία έχουν πωληθεί ή αναρτηθεί για μεταπώληση στη δευτερογενή αγορά. Στις πωλήσεις που δεν χρησιμοποιούν το πρόγραμμα Verified Fan συνήθως το 20-30% του αποθέματος καταλήγει στις δευτερογενείς αγορές», σημείωσε η εταιρεία.

Σε μία επανάληψη της προηγούμενης δήλωσή της, η Ticketmaster άφησε να εννοηθεί ότι η διαδικασία διάθεσης των εισιτηρίων από την εταιρεία δεν ήταν «τέλεια», χωρίς να κλίνει πολύ προς την κατεύθυνση της υπαιτιότητας.

«Οι μεγαλύτεροι χώροι και οι καλλιτέχνες απευθύνονται σε εμάς επειδή έχουμε την κορυφαία τεχνολογία έκδοσης εισιτηρίων στον κόσμο, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι τέλεια, και σαφώς για την έναρξη της πώλησης του “The Eras Tour” της Taylor Swift δεν ήταν. Αλλά εργαζόμαστε πάντα για να βελτιώνουμε την εμπειρία αγοράς εισιτηρίων», ανέφερε.

«Ειδικά για τις πωλήσεις εισιτηρίων υψηλής ζήτησης, οι οποίες συνεχίζουν να δοκιμάζουν συνεχώς τα όρια. Εργαζόμαστε για να ενισχύσουμε την τεχνολογία μας για τον νέο πήχη που έχει θέσει η ζήτηση για την περιοδεία “The Eras” της Taylor Swift. Μόλις το ξεπεράσουμε αυτό, αν υπάρξουν επόμενα βήματα, θα μοιραστούμε αναλόγως τις ενημερώσεις», συνέχισε.

Η Ticketmaster υποστήριξε επίσης ότι θα ήταν αδύνατο να ανταποκριθεί στη ζήτηση για εισιτήρια της Taylor Swift.

«Με βάση τον όγκο της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό μας, η Taylor θα έπρεπε να πραγματοποιήσει πάνω από 900 συναυλίες σε στάδια (σχεδόν 20 φορές περισσότερες από τον αριθμό των συναυλιών που κάνει). Αυτό σημαίνει μία παράσταση σε στάδιο κάθε βράδυ για τα επόμενα 2,5 χρόνια», έγραψε στην ανακοίνωσή της.

Η εταιρεία δεν διευκρίνισε ποια ακριβώς ήταν η επισκεψιμότητα που μέτρησε για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η Taylor Swift θα έπρεπε να πουλήσει σχεδόν χίλιες διαδοχικές συναυλίες σε στάδια για να καλύψει τη ζήτηση στις ΗΠΑ.

ΠΗΓΗ

Αρθρογράφος

Written by: Νίκος Γεωργακόπουλος

Rate it

Προηγούμενο Άρθρο

Σχόλια σε άρθρα (0)

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Κάντε εγγραφή στο newsletter

0%